به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در گردهمایی روحانیان استان ایلام اظهار داشت: دهه فجر امسال مصادف با تهدیدهای دشمن همیشگی نظام یعنی آمریکاست که با حمایت متحدان خود جنگ روانی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته است.
وی افزود: این نظام و انقلاب برهه های بسیار سختی را بعد از پیروزی و شکل گیری پشت سر گذاشته است، زمانی که امام راحل حرکت را آغاز کرد در ابتدا تنها و عده ای کم همراه ایشان بودند امام بعد با همراهی مردم کاری بزرگ در دنیا انجام شد که در نوع خود بی نظیر بود.
استاندار ایلام تاکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بسیار حساب شده و دقیق انجام شد، دشمنان تلاش کردند تا با رخنه و فروپاشی نظام، کشور را تقسیم کنند اما ملت ایران با رهبری امام راحل و اتحاد منسجم خود و با تکیه بر سلاح الله اکبر تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
سلیمانی دشتکی به افزایش روز افزون هجمه دشمنان اشاره کرد و گفت: در این وضعیت باید مواظب بود که از اقدام های تنش زا خودداری و بجای همدلی بر طبل تنش ، تفرقه و اختلاف نکوبیم.
وی وحدت و انسجام ملی در سطوح مختلف را تنها راهبرد موثر در مقابله توطئه دشمنان ذکر کرد و افزود: به طور قطع و با درایت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همدلی ملت و قوای سه گانه از این موانع عبور و پیروز خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد نظام در طول چهار دهه از عمر انقلاب در استان ایلام گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تغییرات بنیادی و اساسی در حوزه های مختلف زیرساختی و عمرانی استان و دیگر بخش های مختلف شاهد بوده ایم به طوری که دگرگونی خاصی در این استان نسبت به قبل از انقلاب ملموس است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.