به گزارش ایرنا، علی اصغر کاظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه شامل بزرگراه، راه اصلی و روستایی است که در این ایام به بهره براری و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
وی افزود: اعتبار هزینه شده برای 70 کیلومتر بزرگراه 2 هزار میلیارد و 700 میلیون ریال و هزینه 14 کیلومتر راه اصلی نیز سه هزار میلیارد ریال است.
کاظمی یادآور شد: همچنین 86 کیلومتر راه روستایی با اعتبار هزینه شده پنج هزار میلیارد ریال نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام همچنین از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی فازل اول راه آهن اسلام آباد - ایلام تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر کار مطالعات راه آهن ایلام انجام شد که اجرای آن به تاخیر افتاده اما در دیدارهای اخیر و با پیگیری مستمر مدیریت ارشد استان این مطالبه مردم بزودی وارد فاز اجرایی می شود.
کاظمی افزود: در دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد کلنگ زنی فاز اول راه آهن اسلام آباد به ایلام تا پایان سال صورت گیرد.
به گفته وی اعتبار اجرای آن در بودجه سال آینده تخصیص یافته و شاهد تحول و توسعه در حوزه زیرساخت های استان خواهیم بود.
در حال حاضر 120 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.