به گزارش ایرنا، سهیلا ملکشاهی روز یکشنبه در نشست خبری مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: این طرح نیازمند تامین مالی است و اجرای آن 120 میلیارد ریال بار مالی بهمراه دارد.
وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان به خوبی اجرا شده و امیدواریم در این راستا با همراهی مسئولان اشتغالزایی چشمگیری ایجاد

*** پرداخت یک هزار فقره وام ازدواج توسط بانک رفاه ایلام
مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان ایلام نیز در این نشست گفت: از سال 96 تاکنون یک هزار فقره تسهیلات ازدواج توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.
هوشنگ حقیقی پاک تاکید کرد: همچنین امسال 351 فقره وام قرض الحسنه به کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی، 90 فقره به بنیاد شهید و 70 فقره تسهیلات مربوط به سیل و زلزله پرداخت شده است.
وی افزود: بانک رفاه در 10 شعبه خدمات خود را ارائه می دهد و از جمعیت 600 هزار نفری استان ایلام 110 هزار نفر مشتری این بانک هستند.
حقیقی پاک یادآور شد: تاکنون 70 هزار کارت بانکی صادر شده و یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی و یک دستگاه دندانپزشکی سیار به مدیریت درمان بزای خدمت رسانی به مردم توسط این بانک اهدا شده است.

*** پرداخت 450 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی ایلام
مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام نیز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 450 میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد استان پرداخت شده که 310 میلیارد ریال آن مربوط به 9 ماهه امسال است.
دکتر کریم لاله ماژین افزود: از ابتدای اجرای طرح تولید نسخه الکترونیک و حذف دفترچه چهار هزار و 500 نسخه الکترونیک در استان تولید شده و 100 میلیارد ریال نیز با حمایت استاندار جذب استان شده است.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید ایلام در این نشست گفت: در 10 ماهه سالجاری یک هزار و 118 فقره تسهیلات با اعتبار 315 میلیارد ریال به جامعه هدف پرداخت شده است.
جعفر شرفخانی افزود: همچنین 950 فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار 230 میلیارد ریال جذب استان شده است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.