دکتر کریم همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماه گذشته شاهد حضور تیم فوق تخصصی موسسه خیریه محکم در استان بودیم که افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش خدمات خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه 800 بیمار در استان ایلام ویزیت شدند، افزود: 250 بیمار دارای ناهنجاری های مادرزادی تحت پوشش خدمات این موسسه از اول اسفند بصورت رایگان تحت عمل جراحی قرار می گیرند.
دکتر همتی یادآور شد: بیش از این نیز تیم 56 نفره فوق تخصصی موسسه خیریه مرهم وارد ایلام شد و بیش از 167 نفر از استان ایلام و 9 استان دیگر مورد عمل جراحی شکاف لب و کام قرار گرفتند.
وی افزود: هزینه عمل های جراحی موسسه مرهم بالغ بر 35 میلیارد ریال بود و هیچگونه وجهی از بیماران دریافت نشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکید کرد: هر کودکی که در استان با هر ناهنجاری مادرزادی متولد شود، تحت پوشش خدمات رایگان موسسه‌های محکم و مرهم قرار خواهد گرفت.
همتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دانشگاه علوم پزشکی به یک کارگاه ساخت و ساز بزرگ در استان تبدیل شده که نمونه‌ای از آن کلنگ زنی و احداث 63 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: بیمارستان 376 تختخوابی ایلام نیز یکی از پروژه‌هایی است که در صورت بهره برداری استان را به لحاظ زیرساخت درمانی ارتقا خواهد بخشید.
وی افزود: این بیمارستان از سال 91 تا 96 بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما در طول سال 97 این پیشرفت به 80 درصد رسیده است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.