رضا رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام فراخوان این سوگواره ویژه اهالی رسانه های مکتوب استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آبان ماه امسال آثار مختلفی از رسانه ها به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.
وی بخش های این جشنواره را عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت و تیتر برشمرد و تاکید کرد: در آیین اختتامیه در هر بخش سه اثر برگزیده و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
رستمی موضوع های این سوگواره را اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ، اربعین، عزت طلبی و آزادی خواهی، اربعین، ایثار و شهادت، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی برشمرد.
به گفته وی، این برنامه فردا یکشنبه 30 دی ماه ساعت 9 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در خیابان پیروزی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، نخستین سوگواره منطقه ای اربعین در آیینه رسانه ها بهمن ماه پارسال برگزار و در مجموع 120 اثر از استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد.
مرز بین المللی مهران واقع در استان ایلام یکی از کانون های مهم تردد زائران به کشور عراق محسوب می شود.
استان ایلام در ایام اربعین پذیرای میلیون ها زائر از مناطق مختلف کشور است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.