به گزارش ایرنا، اسماعیل نجار شامگاه پنجشنبه در نشست خبری استانداران ادوار ایلام در استاندار ایلام با اشاره به مسئله گرد و غبار در غرب ایران اظهار داشت: 80 درصد منشا آن در خارج از مرزهای کشور و 20 درصد داخلی بوده و همکاری های کشور عراق تاکنون نتیجه بخش نبوده است.
وی تصریح کرد: برای مناطق داخل کشور مطالعات زیادی صورت گرفته و هم اکنون نیز طرح هایی در دست اجراست و این مسئله به محیط زیست واگذار شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به توسعه طرح های آبخیزداری در کشور، یادآور شد: برای توسعه طرح های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی چهار میلیارد دلار مجوز گرفته شده و این اعتبارات در استان های مختلف توزیع خواهد شد.
نجار با اشاره به اینکه طرح های بسیار خوبی در زمینه آبخیزداری و جنگل کاری در استان ایلام انجام شده است، گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای خرید بالگرد در کشور اختصاص یافته و بطور قطع ایلام در اولویت اختصاص بالگرد قرار دارد.
رئیس مجمع استانداران کشور از تشکیل کمیته استانی مجمع استانداران در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵۰ استاندار عضو مجمع استانداران کشور شده‌اند.
نجار اظهار داشت: از ظرفیت‌های استانداران در برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و تسریع در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.