احمد اسفندیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به طول 12 کیلومتر 2 شهرستان همسایه چرداول و سیروان را به هم متصل می کند.
وی با اشاره به اینکه پروژه راه ارتباطی جاده سرتنگ سیروان به هلسم در شهرستان چرداول 40 درصد رشد فیزیکی دارد، افزود: برای ساخت و تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفتن این پروژه حدود 300 میلیارد ریال اعتبار لازم است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: 80 میلیارد ریال تاکنون برای ساخت این پروژه هزینه و این طرح در سه مرحله پیش بینی شده و هم اکنون به طول هشت کیلومتر در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.
اسفندیاری یادآور شد: چهار کیلومتر باقیمانده نیز با اتمام مطالعات و ارزیابی آماده تعیین پیمانکار و به مناقصه رفته است که پس از مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی چرداول ، سیروان و ایوان تاکید کرد: این جاده ارتباطی باعث تسهیل در تردد مردم 2 شهرستان چرداول و سیروان و کاهش تقریبی 30 کیلومتری مسافت خواهد شد و همچنین با تکمیل جاده قاضی خان - بدره نقش مهمی در تردد مردم شهرستان های جنوبی همچون آبدنان و دره شهر به استان های همجوار بویژه استان کرمانشاه و خوزستان خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.