به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مهران اظهار داشت: امروز دشمنان دو عنصر مقدس یعنی ولایت فقیه و حجاب زنان را نشانه گرفته اند که در این خصوص دشمنان باید بدانند خط قرمز ملت، ولی فقیه و ارزش‌ های اسلامی مانند حجاب است و مردم در حمایت از ولی فقیه زمان خود از جانشان هم دریغ نخواهند کرد.
وی افزود: بعضی از افراد در داخل کشور خواسته یا ناخواسته به این هدف شوم دشمنان کمک می‌ کنند لذا دیده می‌شود که عده‌ای به بهانه ایجاد نشاط به دنبال ترویج بدحجابی در جامعه هستند.
امام جمعه شهرستان مهران تاکید کرد: این افراد راه پیشرفت کشور و نشاط جامعه را ترویج ابتذال می دانند که این تفکر خلاف صریح موازین شرعی و آرمان‌های انقلاب است و باید با این تفکر مبارزه کرد.
حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه سال 56، گفت: این قیام به دلیل انتشار مقاله توهین آمیزی به امام خمینی( ره ) در روزنامه اطلاعات در دی ماه سال 56 رخ داد، در 19 دی تعطیلی حوزه علمیه و بازار با هدایت مراجع و حضور مردم شکل گرفت و به نقطه عطفی درانقلاب اسلامی تبدیل شد.
وی خاطر نشان کرد: در آن زمان به طور صریح، بی‌حجابی فضیلت و حجاب، کهنه پرستی و ارتجاع معرفی شده بود و به ساحت مقدس امام خمینی، اهانت کرده بودند و این باعث شد که مردم قم به حمایت از امام و مقدسات الهی به خیابان‌ها بیایندو
وی اضافه کرد: در این روز بسیاری از مردم و طلاب و روحانیون در دفاع از ولی فقیه‌ و رهبرشان شهید شدند، در واقع پیام قیام خونین مردم شریف قم حمایت از آرمان‌های اسلام و حمایت از ولی فقیه است.
شهرستان مرزی مهران در 90 کیلومتری ایلام واقع است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.