به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ایلام اظهار داشت: استان ایلام افتخار حماسه و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد چرا که مردان و زنان سترگ این خطه مرزی در مرزهای شرف و دفاع جانانه ایستادند و مقاومت کردند.
وی افزود: همه مردم ایلام را به سلحشوری و مردانگی می شناسند و اکنون میزبانی از زائران اربعین حسینی نیز افتخار دیگری بوده که نصیب مردم این دیار شده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در برهه ای خطیر و درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی قرارداریم، تاکید کرد: ملت ایران درحال ساختن شکوه استثنایی تاریخ درحال حرکت است.
سردار سلامی با اشاره به توطئه های مختلف استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمن در مرحله اول با به راه انداختن جنگ تحمیلی قصد داشت به دنیا بفهمانند که با تکیه به اسلام و انقلاب نمی شود حکومت عدل الهی تشکیل داد اما مردم با شور حسینی و با تابش نور ولایت درمقابل بدخواهان نظام ایستادند و به جهانیان ثابت کردند در راه دفاع و حراست از آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.
وی حرکت های آزادی خواهانه مردم منطقه را الهام گرفته ازحرکت انقلابی مردم ایران اسلامی و نقش ایمان در پیروزی این حرکت ها دانست و یادآور شد: اگر جهان اسلام با دین و ایمان در مقابل ستم زورگویان ایستادگی کرد به تاسی از تجربه ایمان ملت ایران بود که پیروزی های مردم جهان اسلام را رقم زد.
سردار سلامی، جنگ روانی دشمنان در سال های اخیر را در راستای ضربه زدن به اعتقادات و ارزشهای اسلامی ملت بزرگ ایران و براندازدی نظام اسلامی برشمرد و گفت: با حضور مردم و دوراندیشی و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر دشمن زمین گیر شد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سه مرحله، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و بازی با احساسات مردم در عملیات روانی و فشارهای اقتصادی از روش های است که دشمنان در مصاف ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار برده است.
در این آئین و با حکم سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، از زحمان سردار سید صادق حسینی تقدیر و سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام منصوب شد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.