سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 22 نقطه حادثه خیز در ایلام وجود دارد، تقاطع کارزان، پل نصریان، پل بیشه دراز، بانکول، قلعه تسمه در محورهای ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سرابله و دره شهر از جمله نقاط برجسته حادثه خیز در استان است.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان افزود: در سال جاری و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چندین نقطه پرحادثه اصلاح و رفع شد که تلاش ها برای رفع نقاط دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس راه ایلام به برنامه های پیش بینی شده برای کاهش حوادث رانندگی در جاده های استان اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز و پیگیری جدی برای رفع آنها از جمله مواردی است که باید تا قبل از نوروز اقدام شود تا مسافران و عموم مردم با آرامش بتوانند سفرهای خود را انجام دهند و شاهد کاهش حوادث احتمالی در راه های منطقه باشیم.
همتی زاده، رعایت سرعت مطمئن و مجاز، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی بوسیله رانندگان، خودداری از شتابزدگی و نیز بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان را باعث تضمین سلامت راننده، سرنشینان و جامعه ذکر کرد.
در حال حاضر 120 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.