به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز یکشنبه در نشست با متقاضیان ایجاد کسب و کار شهرستان ایوان اظهار داشت: ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی، یک ضرورت است و موضوع اشتغال، مسائل و موانع پیشروی آن همچنین تکمیل زنجیره تولید، اولویت ها و ظرفیت های موجود در شهرستان ها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در این نشست ها دنبال شناسایی نقاط ضعف و مشخص کردن نقاط قوت و تقویت آنها هستیم، ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات گفتگوی فعالان شهرستان با مدیران دستگاه‌ های اجرایی و رسیدن به یک درک مشترک در خصوص اشتغال است.
وی گفت: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با استفاده از نگاه درون گرایی و تدوین شیوه کار مناسب بسیاری از مسائل حل شده است.
درویشی افزود: باید از دانش فنی و ظرفیت های عظیم مردمی که همواره در تمامی مراحل، تکیه گاه بوده استفاده کرد و در هر شرایطی از ظرفیت مردم بهره برد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع اضافه کرد: باید تلاش کنیم با منابع خوبی که در استان تأمین شده و برنامه ریزی مناسب موجی از کارآفرینی و تلاش برای رونق کسب و کار را در شهرستان های استان ایجاد کنیم.
درویشی به تاکید استاندار ایلام در خصوص اطلاع رسانی شایسته طرح ها و پروژه های اشتغالزایی به مردم اشاره کرد و گفت: از مدیران شهرستان هم انتظار داریم به همین روالی که استانداری در شهرستان های مختلف انجام می دهد به میان مردم بخش ها و روستاها رفته و با برگزاری نشست با فعالان و متقاضیان اشتغال اطلاع رسانی لازم را صورت دهند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.