به گزارش ایرنا، علی اصغر کاظمی روز شنبه در بازدید از طرح های راهسازی شهرستان دره شهر اظهار داشت: بهسازی و احداث 120 کیلومتر از راههای روستایی و شهری این شهرستان یکی از اقدام های این اداره کل است که با جدیت تمام دنبال می شود.
وی افزود: تاکنون 50 کیلومتر از این پروژها اجرا و کار 70 کیلومتر آن نیز در دست اقدام است که به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از آغاز پروژه خروجی دره شهر به سمت پلدختر خبر داد و یادآور شد: با پیگیرهای انجام شده و تعیین پیمانکار، کار اجرایی این پروژه با طول 13 کیلومتر در روزهای آتی آغاز می شود.
کاظمی با تاکید بر ضرورت پروژه چهارخطه ورودی شهر دره شهر بیان کرد: با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان قطعه اول این طرح به طول پنج کیلومتر به مرحله اجرا در آمد و هم اکنون حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عمده موانع سر راه این طرح را بحث معارضین مختلف و خطوط انتقال آب ، برق، گاز و مخابرات عنوان کرد و گفت: این موانع باعث کند شدن روند اجرای پروژه شد که با پیگیری فرمانداری این شهرستان روند اجرای پروژه تسریع خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی همچنین از اجرای چهار کیلومتر عملیات چهار خطه ادامه این طرح و احداث پل روستای وحدت آباد خبر داد و افزود: 2 کیلومتر این قطعه به زودی اجرایی خواهد شد و مطالعه مابقی مسیر نیز در دست انجام است.
کاظمی به وضعیت حفاری تونل کبیر کوه از سمت شهرستان دره شهر نیز اشاره کرد و گفت: با حفاری یک هزار و 200 متر از باقی مانده ظرف مدت شش ماه آینده کار عملیات حفاری از سمت این شهرستان پایان می یابد.
شهرستان دره شهر واقع در 130 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام است.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.