به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: بنا به افشاگری های مقام معظم رهبری دشمنان از همان زمان رحلت امام با استفاده از عوامل فریب خورده داخلی سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشتند و سال 77 اولین آثار خود را نشان و سال 88 آشکار شد.
وی تاکید کرد: سال 88 سران فتنه با استفاده از بسترهای رسانه ای، اقتصادی و فرهنگی سعی داشتند جامعه را ملتهب کرده و بر باورها و حرمت های اعتقادی و ملی مردم تاختند و سعی در هم سو کردن افکار عمومی با حرکت خود داشتند.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: اما مردم آگاه، بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی فارغ از هر گرایش سیاسی و حزبی یکپارچه و متحد در برابر فتنه گرانی که باورهای دینی و ارزشی آنها را به سخره گرفته بودند به پا خواستند و یکصدا خواستار پایان دادن به جریان های فتنه ساز شدند.
کریمی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب برای روشنگری و آگاهی بخشی به سران فتنه تلاش زیاد و مجدانه ای کردند و توانستند آشوب های حاصل از جریان فتنه را مدیریت و اوضاع کشور را به سمت ثبات و امنیت سوق دهند.
وی افزود: گذشته و پیشینه سران فتنه عاملی برای برائت آنها از عملکرد غلط و خطرناک شان در فتنه 88 نیست و این افراد باید فارغ از پیشینه خود جوابگوی عملکرد خود باشند.
امام جمعه ایلام اظهار داشت: هم اکنون نیز دشمنان با توجه به تحریم های سخت و شدید اعمال شده در حق مردم ایران منتظر عملکرد آنها در حماسه نهم دی ماه و 22 بهمن هستند در حالیکه مردم ولایی ایران اسلامی همچون گذشته وفادارانه در این دو برهه حساس انقلاب با حضور خودجوش و پرشور در صحنه بار دیگر خنثی گر توطئه های دشمنان و افکار پوچ آنها هستند.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به تقدیم لایحه بودجه سال 98 از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید از طریق بررسی های دقیق و موشکافانه بودجه دستگاه های دولتی راه های سوء استفاده از این بودجه ها بسته شود و نمایندگان استان ایلام در مجلس و مدیران دستگاه های اداری نیز از فرصت پیش آمده برای جذب اعتبار بیشتر به استان تلاش کنند و باید در این زمینه از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در جذب بودجه بیشتر برای استان قدردانی کرد.
وی همچنین به رحلت عالم ربانی آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و ضمن تسلیت این ضایعه دردناک ایشان را از پایه های مستحکم انقلاب و یاور همیشگی رهبری معرفی کرد که بدور از حاشیه و خودبرتربینی در صدد رفع مشکلات جامعه و نظام بود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.