عابدین زرگوشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تحریم ها اثری بر روی تولیدات این شرکت نداشته است، افزود: با تلاش کارکنان متخصص و توانای این شرکت و بکارگیری ظرفیت ها و استفاده از کالاهای ساخت داخل، تولیدات این پالایشگاه نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به اینکه تحویل گیری گاز ترش به عنوان خوراک ورودی پالایشگاه طی 9 ماهه امسال 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد و 370 میلیون متر مکعب گاز ترش فرآورش شده است.
معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: گاز شیرین تزریق شده به خط سراسری در این مدت با 21 درصد رشد، به رقم یک میلیارد و 30 میلیون متر مکعب رسیده است.
زرگوشی از افزایش هفت درصدی میعانات گازی در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: میعانات گازی تولیدی این پالایشگاه تاکنون یک میلیون و 150 هزار بشکه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش نشان می دهد.
معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه گوگرد پاستیلی تولیدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است، گفت:طی مدت یاد شده امسال میزان گوگرد پاستیلی به 47 هزار تن رسیده است.
زرگوشی همچنین از رشد 85 درصدی فروش گازمایع خام( LPG) در سال جاری خبر داد و افزود: فروش LPG امسال 28 هزار و 200 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیر 85 درصدی داشته است.
وی با اشاره به اینکه میزان فروش برق این شرکت 21 هزار و 200 مگاوات بوده است، اظهار داشت: از این مقدار 16 هزار مگاوات به شبکه تزریق شده و پنج هزار و 200 مگاوات نیز به شرکت های بالادستی و پایین دستی پالایشگاه ارسال شده است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.