به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان فرصت خدمتگزاری مردم را به محلی برای سوء استفاده از منصب برای خود و اطرافیانشان تبدیل کرده اند.
وی افزود: مسئولان باید بدانند در پیشگاه خداوند باید پاسخگوی اعمال و کردار خود باشند و در هر مقام و جایگاهی که قرار دارند نسبت به سمت خود متعهد و مقید و رسیدگی به خواسته های مردم از مهمترین دغدغه های آنها باشد.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام مقرر شد همه دستگاه های اداری یک روز در هفته را به پاسخگویی به مردم و رسیدگی به درخواست های آنها اختصاص دهند.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به میزبانی استان ایلام از شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم استان طی سه روز گذشته افتخار میزبانی شهدای گرانقدری را داشته اند که بعد از گذشت بیش از 30 سال به کشور بازگشته اند و امیدواریم که میزبانان شایسته ای برای این شهدای عظیم الشان باشیم.
وی افزود: شهدا زمانی به کشور بازگشته اند که دل های ما را زنگار دنیوی گرفته و این شهدا که با اهدای جان شیرین خود به عهد خود با خداوند وفا کردند آمده اند تا ما را نسبت به اعمال و کردارمان در پیشگاه خداوند هوشیار کنند.
وی با بیان اینکه شهدا ناظر و شاهد کردار ما هستند، ابراز امیدواری کرد: ما بازماندگان از کاروان شهدا باید وفادار به آرمان های شهدا باشیم و بویژه اینکه در آستانه سالروز عملیات کربلای چهار هستیم و باید به عظمت کار شهدا واقف باشیم.
امام جمعه ایلام به سالروز 9 دی ماه و اهمیت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی و نیز سالروز تاسیس حفاظت پرواز و هواپیمایی به فرمان امام راحل و توسط سپاه پاسداران به منظور حراست از پرواز هواپیماها اشاره کرد.
بعد از اتمام نماز جمعه پیکر شهدای تازه تفحص شده که سه شبانه روز مهمان مردم ایلام بودند توسط نمازگزاران به مقصد تهران بدرقه شدند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.