سلیمان رستمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی بر عهده دستگاه مربوطه است.
وی ادامه داد: ایثارگران مشمول این قانون شامل جانبازان، خانواده های معظم شهدا و آزادگان هستند که در دستگاه های اجرایی استان مشغول خدمت هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اضافه کرد: نامه اجرای این قانون با امضا استاندار ایلام به کلیه دستگاه های اجرایی استان ابلاغ ولی متاسفانه برخی مدیران در این زمینه کوتاهی کرده و تاکنون اقدامی انجام نداده اند.
رستمیان با بیان اینکه مقاومت این مدیران بی احترامی به جامعه ایثارگران است، گفت: مسئولان با توجه به قانونی بودن این موضوع باید وظیفه خود را انجام دهند.
وی اظهار کرد: برخی ایثارگران شاغل با مشکل تامین هزینه درمانی مواجه بوده و چنانچه اتفاقی در این زمینه برای ایثارگران رخ دهد، مدیر دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با بیان اینکه اجرای این قانون حداقل خدمات برای جامعه ایثارگران است، گفت: از مجموع 40 هزار ایثارگر استان 11 هزار ایثارگر مشمول اجرای این قانون خواهند شد.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.