به گزارش ایرنا، دادستان ایلام روز سه شنبه در این آئین اظهار داشت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در شرایط خاص تحریم ها و تهدیدهای بیگانگان قوای سه گانه باید هم افزایی خوبی با یکدیگر داشته باشند.
افشار خسروی زاد افزود: مهمترین هدف قوانین بشری ایجاد فضای امنیت و آرامش برای مردم است چرا که امروزه در جوامع موضوع امنیت نوعی نعمت اجتماعی محسوب می شود.
دادستان ایلام تاکید کرد: با هدف خدمتگزاری به مردم و اعتلای نظام جمهوری تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی استان یا دستگاه قضایی و اعضای قوه مجریه برقرار است.
معاون منابع انسانی دادگستری ایلام نیز در این آئین گفت: مهمترین رسالت دستگاه قضا، رسیدگی به پرونده های دعاوی و جرایم و برخورد با مخلان نظم و امنیت است،
سید علی نوربخش افزود: بنابراین برای اجرای عدالت، حفظ و نظم امنیت در کشور همت وهمذلی بین تمامی دستگاه های اجرایی استان امری مهم و ضروری است.
وی یادآور شد: معتمدان و ریش سفیدان طوایف، قبایل و محلات در کاهش و پیش گیری از جرم و حل و فصل اختلافات نقش مهمی دارند و باید استفاده از این ظرفیت نهادینه شود.
معاون منابع انسانی دادگستری ایلام اضافه کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی دسترسی به مراجع قضایی در سطح استان فراهم شده است و این امر سب سهولت مردم در دسترسی به پروندها و اجرای احکام در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.
در پایان این آئین، اسدیان پور به‌ عنوان رییس جدید دادگاه عمومی زرنه ایوان معرفی و از خدمات درخشان رییس پیشین تقدیر شد.
بخش زرنه از توابع شهرستان ایوان در 50 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.