به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در نشست بررسی چالش ها و آسیب های اشتغال زنان و راهکارهای رفع آن، اظهار داشت: طرح و بیان مشکلات از سوی مدیریت ارشد استان و تلاش برای جلب توجه مسئولان برای پایدار کردن ردیف اعتباری در بودجه کشور برای اشتغال زنان است.
وی افزود: باید با نگاه جدید و توجه به ظرفیت ها ،توانمندی ها و استعداد های زنان یک عزم جدی برای حل مشکلات این قشر موثر جامعه اندیشیده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: رویکرد در دولت به سمت کارهای مهم و اساسی برای حل مشکلات جامعه زنان است که این اقدامات با توجه به برنامه ها و اولویت ها در حال گسترش و‌شکل گیری است.
نوذری اضافه کرد: در حال حاضر مسئولان کشوری به مقوله هایی چون نیازمندی ها ، اشتغال ، نشاط، امید و توانمندسازی بانوان و توجه به مطالبات آنها بیش از هر زمان توجه ویژه ای نموده اند، ما باید از این فرصت برای جذب منابع و اعتبارات لازم با ارائه طرح ها ی جامع که قابل دفاع و اجرایی باشند استفاده کنیم.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این نشست گفت: نگاه مدیریت ارشد استان در بحث استفاده از ظرفیت ها و استعداد زنان در امورات مختلف بویژه کارآفرینی بسیار امید بخش است.
مریم شادی وند افزود: از بین 157 طرح در زمینه های مختلف توانمندسازی بانوان 9 طرح شناسایی شده است.
وی، طرح شناسایی زنان در معرض آسیب در حاشیه شهر، بانویار پلیس، تقویت گفتمان بین نسلی، خود مراقبتی زنان عشایری هم افزایشی زنان مدیر و شاغل، خود امدادی زنان و شناسایی دختران در مسیر اشتغال را از جمله این طرح ها نام برد که با نظر کارگروه جهت جذب اعتبار برای سال آینده تصویب و به وزارت کشور ارسال می شود.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.