بهروز حیدرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال نیز برای تکمیل این پروژه 12 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی افزود: تکمیل مجموعه ورزشی عدالت ایلام به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امسال با اختصاص 12 میلیارد ریال، 58 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و بهره برداری کامل آن مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: مجموعه ورزشی الغدیر که شامل چندین پروژه است کار آن رو به پایان است و تنها محوطه سازی، حصارکشی و فضای سبز بیرون از مجموعه باقی مانده و با تزریق اعتبار این پروژه تا تیرماه سال 98 که بعنوان سال مالی محاسبه می شود به بهره برداری کامل می رسد.
حیدرزاده تاکید کرد: کارهای اساسی این مجموعه به پایان رسیده و اکنون در حال استفاده از آن هستیم، به رغم اینکه هنوز به صورت رسمی ورزشگاه را تحویل نگرفتیم و در اختیار شرکت توسعه تهران است اما برای مسابقه های لیگ کشوری و همچنین برخی تمرینات و مسابقات دو و میدانی از این ورزشگاه استفاده می شود.
حیدرزاده در خصوص جاده تندرستی ایلام نیز گفت: جاده تندرستی در اطراف مجموعه الغدیر طراحی شده و بزودی به مناقصه گذاشته می شود و 10 میلیارد ریال اعتبار نیز به آن اختصاص یافته است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.