مجید عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد حضور متخصصان رشته های داخلی، اطفال، زنان و رادیولوژی در شهرستان خواهیم بود.
وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان به خصوص بخش درمان، خواستار تامین پزشک متخصص رشته های مختلف و تجهیزات مورد نیاز آنها شد.
فرماندار بدره با اشاره به اینکه هم اکنون 2 متخصص در رشته های داخلی و قلب برخی از ایام هفته در این شهرستان مستقر می شوند، تصریح کرد: علوم پزشکی استان قول مساعد برای تامین یک دستگاه سونوگرافی و تجهیزات مورد نیاز مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت شهرستان داده است.
عسگری یادآور شد: این شهرستان هم اکنون دارای یک مرکز اورژانس شبانه روزی است و با توجه به تازه تاسیس بودن نیازمند توجه بیشتر مسئولان امر در بخش پزشکی و درمانی است.
عسگری عنوان کرد: 90 درصد جمعیت این شهرستان بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات این نهاد استفاده می کنند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شهرستان بدره دارای سه هزار و 382 خانوار با جمعیت 16 هزار و 478 نفر است که از این تعداد 6 هزار و 34 نفر در مناطق شهری و 10 هزار و 444 نفر در روستاها ساکن هستند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.