به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: طی چهار روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر ناپدید شدن جوانی 25 ساله به همراه خودرویش، تحقیقات پلیسی در این زمینه به سرعت آغاز شد.
وی افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مشاهده خودروی مقتول در حومه شهر ایوان و اقدام ماموران، متهم با مشاهده پلیس خودرو را رها و از محل متواری می شود.
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: مأموران بلافاصله پس از شناسایی قاتل 19 ساله و مخفیگاهش او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
سردار یاری اضافه کرد: با راهنمایی قاتل، جسد مقتول در ارتفاعات کوه 'قلاجه' کشف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پزشکی قانونی قرار داده شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضائی شد.

*** دستگیری سارق مغازه و کشف پنج فقره سرقت در دهلران

فرمانده انتظامی دهلران گفت: در پی وقوع چند سرقت مغازه در شهر دهلران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دهلران با اشراف اطلاعاتی ، گشت های محسوس و نامحسوس سرنخ هایی از چگونگی سرقتها به دست آوردند.
وی خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه نظم و امنیت، سر نخ هایی از رد پای سارق و محل مخفیگاه او را به دست آوردند .
فرمانده انتظامی دهلران افزود: ماموران با هماهنگی دادستان دادسرای دهلران در یک عملیات موفق پلیسی سارق را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ مکی یادآور شد: با تحقیقات به عمل آمده؛ متهم به 5 فقره سرقت مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل دادسرا و از آن طریق روانه زندان شد.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.