مهدی پورسیابیدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار تن گوشت مرغ با نرخ مصوب هر کیلوگرم 67 هزار و 500 ریال توزیع شده است.
وی تاکید کرد: در این مدت، 635 تن گوشت گوساله منجمد با نرخ تعیین شده 285 هزار ریال و 40 تن گوشت گوسفندی در قطعات بسته بندی شده با ارزش 260 تا 400 هزار ریال بین مصرف کنندگان توزیع شده است.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام یادآور شد: همچنین 130 تن گوشت گرم گوسفندی در سطح استان با قیمت مصوب هر کیلوگرم 375 هزار ریال توزیع شده است.
پورسیابیدی با بیان اینکه توزیع گوشت گرم بر خلاف گوشت منجمد به علت مشکلات و محدودیت های واردات محدود است، گفت: سهمیه استان ایلام در هر هفته یک محموله هشت تنی است.
وی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز و سفید کماکان ادامه دارد، افزود: تا زمانی که بازار استان کشش و متقاضی دریافت گوشت باشد مشکلی در زمینه تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ وجود ندارد .
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام اضافه کرد: تامین گوشت با شرکت پشتیبانی امور دام و توزیع و نظارت بر قیمت ها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
وی با بیان اینکه توزیع مرغ و گوشت قرمز در تعدیل قیمت های بازار فروش و مصرف نقش بسزایی دارد، بیان کرد: قیمت مناسب و پایین تر از نرخ قصابی ها موجب گرایش مردم استان ایلام به خرید این نوع گوشت شده است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.