سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در همایش نکوداشت شهدای بسیجی استان ایلام با بیان اینکه دفاع از خون شهدا هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با دفاع از خون شهدا و پاسداشت رشادت های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس ، اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را نمی دهد.
وی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که جانانه از نظام و انقلاب در برابر دشمنان دفاع کرده اند.
وی اظهار داشت: از جمله عوامل محرک و قدرتمند جمهوری اسلامی و نیروی بازدارنده در برابر زیاده خواهی های دشمنان اهتمام و توجه مردم و مسئولان به مقوله شهادت و احترام آنها به شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران است.
حسینی یادآور شد: یکی از مهمترین راه های تحقق اهداف انقلاب و نظام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام و گام نهادن در مسیر روشن انها است و باید با تلاش مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم سازیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: تامین امنیت و تقویت این مقوله و نیز حفاظت و پاسداشت خون شهیدان از اولویت های کشور ما است و برای رشد و پویایی کشور باید جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران ارج نهاده شود.
حسینی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان ایلام در سال آینده، یادآور شد: سال آینده کنگره سه هزار شهید استان ایلام با هدف حفظ و ضبط خاطرات، آثار و نیز معرفی گوشه هایی از رشادت های ایثارگران و شهدا برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، در این برنامه از سند سجلی سردار شهید غلام ملاحی فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 11 امیرالمومنین(ع) رونمایی شد.
از مجموع سه هزار شهید استان ایلام 660 شهید را بسیجیان تشکیل داده اند.
29 آبان تا پنجم اسفند هر سال به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.