به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت شهدای بسیجی استان ایلام بسیج و بسیجیان را نماد روشن شهادت طلبی و پایبندی به رهنمودهای ولی فقیه ذکر کرد و اظهار داشت: بخش عمده ای از خدمات نظام مدیون و مرهون تلاش های بی وقفه و خودجوش بسیجیان در عرصه های مختلف است.
وی افزود: بسیج حاصل شکل گیری و حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف انقلاب است و نمونه بارز موفقیت بسیج در صحنه ها را می توان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برشمرد که حضور مردم در قالب بسیج موازنه جنگ را به سود انقلاب اسلامی تغییر داد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: یکی از اهداف استکبار جهانی کمرنگ کردن تفکر بسیجی در بین جامعه است تا از این طریق به سایر اهداف شوم خود که همانا ساقط کردن نظام و تجزیه کشور است دست پیدا کند.
وی با بیان اینکه اگر وحدت، همدلی، همفکری، عزت و قدرت ایران خدشه دار شود دشمنان به اهداف خود خواهند رسید، یادآور شد: باید با همراهی ملت و دولت و مسئولان مشکلات کنونی برطرف شود.
وی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا، تاکید کرد: همه مسئولان استان ایلام از جمله فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند تا حد امکان به مشکلات و نیازهای خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدگی کنند و به دیدار آنها بروند.
در این آیین همچنین از سند سجلی سردار شهید غلام ملاحی فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 11 امیرالمومنین(ع) رونمایی شد.
از مجموع سه هزار شهید استان ایلام 660 شهید را بسیجیان تشکیل داده اند.
29 آبان تا 5اسفند تحت عنوان هفته بسیج فرصتی برای ترویج روحیه ایثار در جامعه است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.