به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نخستین نشست مشورتی کارشناسان منتخب دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: برای توسعه می توان از نمونه های موفق الگوبرداری کرد و شاید این روش یکی از کم هزینه ترین راه ها برای باشد البته به شرط اینکه مدیران از نزدیک این دستاوردها را ببینند و مشابه آن را در استان اجرا کنند.
وی در ادامه به روند کاری این مجموعه های مشورتی اشاره و تصریح کرد: در این جلسات مسائل و مشکلات استان طبقه بندی و در کارگروه های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند تا با راهکارهای عملیاتی در جهت رفع موانع اقدام شود.
استاندار ایلام اضافه کرد: یکی از راهبردهای عملیاتی برای از میان برداشتن بروکراسی ایجاد طرح های بی نام بود که هم اکنون با جدیت تحت اقدام دولت در استان ایلام است.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: بروکراسی اداری یکی از آن موانع جدی است و تلاش داریم تا حد امکان آنرا از سر راه مردم و سرمایه گذاران برداریم.
استاندار ایلام گفت: استفاده از نظرات مجموعه های مشورتی راهی موثر است، باید چالش ها و موانعی که سد راه توسعه و خدمت رسانی بیشتر به مردم می شود با کمک همین مجموعه های مشورتی از میان برداشت.
وی افزود: مشاوران اصلی مردم هستند و در سفرهای شهرستانی، میز خدمت و دیدارها و ملاقات هایی که با مردم، خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ... داشته ایم سعی کرده ایم نظرات آنان را در حوزه های مختلف بگیریم و اجرایی کینم.
وی یادآور شد: از هر فرصتی برای گرفتن مشورت از مردم استفاده و امروز علاوه بر دیدارها و ملاقات های مردمی به بهانه های مختلف از وجود سه گروه مشورتی بصورت تخصصی استفاده می کنیم.
استاندار ایلام به این سه مجمع مشورتی اشاره کرد و گفت: مجمع مشورتی در تهران با حضور افراد ذی نفوذ در دستگاه های کشور، شورای مشورتی با حضور نخبگان و صاحب نظران در استان و شورای مشورتی از بدنه کارشناسی ادارات استان سه مجمع مشورتی برای توسعه استان بوده که هریک دارای ویژگی های خاص خود هستند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.