به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد امرایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت هشدار داد : شبکه های اینترنتی پر مخاطره و بدون نظارت هستند .
رییس شورای فرهنگ عمومی چرداول افزود: خانواده ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی هوشیار باشند تا نظام خانواده و اجتماعی بواسطه هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های اینترنتی از هم فرونپاشد.
امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: پیام رسان های داخلی خوبی داریم که مردم برای جلوگیری از دسترسی بیگانگان به اطلاعات اشخاص و اسرار داخلی از آن ها استفاده کنند.
وی با تبریک هفته وحدت گفت: مدارا ، رافت، مهربانی و گذشت از ویژگی های بارز پیامبر اکرم (ص) بود که بخاطر این خصلت های خوب آخرین پیامبر نماد و اسوه خصائص حسنه برای تمام ادیان و الگویی مناسب در تمام دوران برای همه مردم بشمار می آید.
حجت الاسلام امرایی افزود: اسلام بعنوان دین کامل در شخصیت حضرت محمد(ص) خلاصه می شود و وحدت یکی از دستاوردهای آن حضرت برای مردم ثمرات بسیاری داشته و اگر مسلمانان در عصر حاضر زندگی پیامبر را سرمشق رفتار فردی و اجتماعی خود قرار دهند قطعا زندگی آنها سرشار از آرامش، امنیت و آسایش فردی و اجتماعی خواهد بود.
رییس شورای فرهنگ عمومی چرداول بر اطاعت از فرمان ولایت فقیه به عنوان محور وحدت، همبستگی ،اتحاد و یکدلی تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر وحدت و همبستگی و عدم تخریب فرق مذهبی تاکید دارند .
وی با یادآوری اینکه دشمن در کمین مسلمانان و به دنبال ایجاد تفرقه بین آنها است گفت: استکبار باایجاد فرقه های تروریستی باعث کشتار فجیع مردم در خاورمیانه و سایر کشورهای مسلمان شده است.
حجت الاسلام امرایی خاطر نشان کرد: مردم از برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی خوشحال هستند و خواستار برخورد با دانه درشت ها و محاکمه واعدام عاملین اصلی در مصیبت عظمای اقتصادی کشور هستند.
امرایی یادآور شد: از هرسه قوه احتمال وجود اشخاص فاسد وجود دارد و باید آن ها راشناسایی، محاکمه و برخورد مناسبی که مردم آن را لمس کنند و ببینند صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شده و مردم احساس کنند که مفسدین هیچگونه حاشیه امنی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.
وی به ممانعت عده ای از برخورد دستگاه قضا با مفسدین و اخلالگران نظام اقتصادی کشوراشاره کرد و تاکید کرد:همه باید قوه قضاییه را در برخورد و پاکسازی جامعه از وجود افراد فاسد حمایت کنیم.
برگزاری جشن های هفته وحدت، برگزاری کلاس های آموزشی فضای مجازی و فواید و مخاطرات، نظارت بر بازار، اهمیت کتاب و کتابخوانی از مصوبات و موضوعاتی بود که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر آن ها تاکید شد.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.