معروف بسطامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری ویژه برنامه جشن بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و شماری از دستگاه های فرهنگی در این استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: نخستین برنامه این جشن در مرکز استان فردا بصورت ویژه در قلعه والی با اجرای برنامه های مختلف شاد برگزار خواهد شد.
فرماندار ایلام اضافه کرد: این جشن فردا ساعت 15 با اجرای برنامه های شاد نظیر نمایش طنز، موسیقی، شعرخوانی، رقص محلی گروه سیروان و ... در محل قلعه والی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
بسطامی همچینن از حضور گروه دف نوازان کردستان به سرپرستی سید بهاءالدین حسینی در جشن بهار مهربانی فردا در قلعه والی ایلام خبر داد.
وی برپایی غرفه نقاشی برای کودکان و راه اندازی چهارشنبه بازار صنایع دستی در این قلعه را از برنامه های جنبی این جشن اعلام کرد.
به گفته فرماندار ایلام، علاوه بر این در طول هفته وحدت ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری در محله ها و بخش های مختلف شهرستان ایلام اجرا خواهد شد.
بسطامی گرامیداشت هفته وحدت، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید و آینده بین مردم مرکز استان را از اهداف برگزاری جشن بهار مهربانی برشمرد.
ویژه برنامه جشن های بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول (29 آبان تا چهارم آذرماه) برگزار و در اجرای این محافل اداره کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، شهرداری، نیروی انتظامی و صدا و سیما مشارکت خواهند داشت.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.