به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک ها با تاکید بر تصویب طرح ها و پروژه های مهم در جذب حداکثری مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر، اظهار داشت: توجه به پروژه های بزرگ با توجیه اقتصادی به چند دلیل لازم حائز اهمیت است، اول اینکه سود در اشتغال پایدار ، مطمئن و ثابت است که در چنین طرح هایی بوجود می آید.
وی سود دوم را جذب حداکثری تسهیلات اشتغال عنوان کرد و افزود: بطور مثال طرحی چون p.p که حدود یک هزار میلیارد ریال تسهیلات لازم دارد منجر به سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریالی در استان شده و به دنبال خود حدود 400 نفر اشتغالزایی پایدار را نیز ایجاد می کند.
استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که توجه به پروژه های بزرگ ضمن اینکه پای سرمایه گذاران بزرگ به استان را باز می کند و وسائل و امکانات بیشتری را فراهم خواهد کرد، افزود: توجه به پروژه های بزرگ از پراکندکی سرمایه‌گذاری جلوگیری و تمرکز و نظارت بر امورات را بیشتر قابل دسترس می کند.
وی راهبرد ایجاد پروژه های بی نام در از میان برداشتن موانع سرمایه گذاری را موثر دانست و گفت: پروژه های بی نام توجیه دار ضمن اینکه بروکراسی اداری را از سر راه سرمایه گذاران بر می دارد از اتلاف وقت و هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری می کند.
استاندار ایلام ضمن اینکه به بانک ها توصیه کرد تمرکز را بر روی تولید، سرمایه گذاری و اشتغال' قرار دهند، گفت: در اعطای تسهیلات باید اهلیت سرمایه گذار مشخص و مطمئن شد وی می تواند کار را به انجام برساند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.