شکراله شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرحله جدید توزیع سبد کالا در استان ایلام برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
وی افزود: در این طرح برای خانوارهای یک نفره یک میلیون ریال، 2 نفره یک میلیون و 500 هزار ریال، سه نفره 2 میلیون ریال، چهار نفره 2 میلیون و 500 هزار ریال، پنج نفره و بالاتر سه میلیون ریال تعیین و با حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شیرخانی یادآور شد: مشمولان این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح شامل فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند این بسته‌های غذایی را از فروشگاه‌های تحت قرارداد وزارت رفاه خریداری کنند و محدودیتی در انتخاب کالا ندارند.
شیرخانی گفت: تمامی فروشگاه‌های تحت قرارداد باید بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام کنند.
وی افزود: چنانچه تاکنون مشمولی اعتبار مربوط به مراحل گذشته را به هر دلیلی مصرف نکرده باشد، به صورت یکجا می‌تواند کل موجودی خود را در این مرحله خرید کند.
طرح توزیع بسته‌های حمایت غذایی از تیر ماه سال 1393 در دولت تدبیر و امید به منظور حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.