محمد تاسمه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه کار اجرایی تکمیل پروژه دی کیلینیک تخصصی این شهرستان آغاز شده اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه زیربنایی 107 میلیارد ریال از محل منابع ملی ، استانی و شهرستانی اختصاص یافته است.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سوی پیمانکار آغاز شده که با توجه به تأمین اعتبار پیش بینی می شود ظرف مدت کمتر از 14 ماه تکمیل و آماده بهره برداری گردد.
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: پروژه دی کیلینک تخصصی شهرستان در زمینی به مساحت چهار هزار و 614 متر و در پنج طبقه در حال احداث است و با بهره برداری از آن مشکل بهداشت و درمان ملکشاهی رفع خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی نیز گفت: تاکنون برای این بیمارستان اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده و پروژه هم اکنون با پیشرفت 40 درصدی در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.
صمیر جمشیدی از جمله امکانات این بیمارستان را دارا بودن 35 تخت بستری ، 2 اتاق عمل ، اورژانس ، دیالیز ، بستری مردان ، زنان و اطفال ، اتاق پشتیبانی و اداری ، ازمایشگاه ، رادیولوزی و سنوگرافی و داروخانه برشمرد.
شهرستان ملکشاهی با جمعیت 25 هزار نفر در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و دارای چهار مرکز بهداشت و درمان ، 11 خانه بهداشت روستایی و چهار مرکز فوریت های پزشکی جاده ای است که 10 پزشک عمومی در این مراکز مشغول به فعالیت هستند.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.