به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شباب در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در اجرای دستورات صادره مبنی بر جلوگیری از خروج دام زنده از استان با همکاری ماموران سپاه ناحیه شهرستان به 2 دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از بار کامیون ها تعداد 140راس گوسفند کشف شد که ارزش ریالی احشام مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی چرداول یاداور شد: 2 نفر در این راستا دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده اند.
سرهنگ زارعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

** دستگیری 9 سارق و کشف 15 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف 15 فقره سرقت و دستگیری 9 نفر سارق در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ محمد سلیمی زاد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین در پی وقوع چندین فقره سرقت بخصوص سرقت موتورسیکلت، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تلاش فراوان و کار اطلاعاتی مأموران موفق به دستگیری 9 سارق و کشف 15 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی ، داخل اتومبیل و دیگر انواع سرقت ها شدند. ‌
سرهنگ سلیمی زاد بیان داشت: در همین راستا و طی یک عملیات دیگر با انجام تحقیقات اطلاعاتی، فنی پلیس این فرماندهی سه توزیع کننده مواد مخدر توسط کلانتری مرکزی و پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر که مقادیری موادمخدر از نوع هروئین، شیشه و حشیش از آنها کشف شد.

** 27 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ایلام روانه پارکینگ شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف 27 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.
سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: در راستای برخورد با خودروهای متخلف طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایلام اجرا شد.
وی افزود: برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم خواسته و مطالبه به حق شهروندان از پلیس است و ماموران انتظامی برابر وظایف ذاتی خود و در جهت تامین امنیت مردم اقدام به اجرای طرح‌های انتظامی ترافیکی متعددی کرده است.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: در همین راستا تعداد 25 دستگاه خودرو متخلف فاقد پلاک و مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی ادامه داد: در همین راستا 2 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام هدف از اجرای این طرح را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی عنوان کرد و افزود: پلیس مصمم است با کسانی که به هر نحوی بخواند آسایش شهروندان را سلب نمایند برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.