دکتر کریم همتی روز سه شنبه در گفت وگویی خبری توضیح داد: با توجه به شرایط استان و محرومیت منطقه، درخواست اعزام یک تیم جراحی به استان ایلام جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم با استقبال موسسه مرهم همراه شد.
وی افزود: موسسه مرهم از این درخواست استقبال کرد و قرار شده که یک تیم متشکل از ۵۶ متخصص و فوق تخصص از جراحان مشهور کشور جهت انجام اعمال جراحی شامل شکاف لب و کام، ناهنجاریهای بدو تولد، جمجمه، سر و صورت در ایلام استقرار یابند.
همتی گفت: این تیم در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام از ۳۰ آبان۴ آذر مستقر خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز کرد: همچنین ۶ اتاق عمل با تمام تجهیزات و امکانات در بیمارستان امام خمینی(ره)ایلام در اختیار این تیم جراحی قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: افراد واجدالشرایط برای ثبت نام به مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت سطح استان از امروز تا ۳۰ آبان مراجعه و یا در لینک بارگذاری شده در سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام ثبت نام کنند.
دکتر همتی بیان داشت: تمامی خدمات و اعمال جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) توسط این تیم جراحی به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: این تیم همچنین در مدت حضور خود در ایلام تعداد ۸ کارگاه آموزشی جهت آموزش مفاهیم مورد نظر به جامعه هدف با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، سازمان بهزیستی، شهرداری و صدا و سیما برگزار خواهند کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در ادامه سخنان خود از اختصاص ۸ اتاق در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب شهر ایلام به تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم جهت انجام امور توانبخشی و طب فیزیکی خبر داد.
دکتر همتی یادآورشد: حضور تیم جراحی موسسه خیریه مرهم در استان ایلام، اقدامی بسیار نیکو و خداپسندانه است و قطعاً خدماتی که ارائه خواهند کرد مورد رضایت جامعه هدف قرار خواهد گرفت.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.