به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که از اوایل روز گذشته(دوشنبه) اکثر مناطق استان ایلام را فرا گرفته است، افزون بر معابر شهری ، تردد در محورهای برون شهری و روستایی استان به خصوص در شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، دهلران، بدره، چرداول و ملکشاهی را نیز مختل کرده است.
هواشناسی ایلام آسمان استان را از امروز (سه شنبه) تا اواخر وقت همراه با بارش باران و آبگرفتگی معابر پیش بینی کرده است.
نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 34 اکیپ راهداری در محورهای استان استقرار دارند تا در صورت مشکلات احتمالی در راه ها نسبت به رفع آن اقدام کنند.
وی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه 141 تماس بگیرند.

** جاده‌های ایلام لغزنده است/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند
رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه براثر نزولات جوی ، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.
سرهنگ رضا همتی ‌زاده گفت: با توجه به شروع باران از شب و روز گذشته، محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان مخصوصا سرابله ، قلاجه و تونل اربعین لغزنده است.
وی افزود: با ادامه این روند و هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال مه گرفتگی، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی رانندگان در حین تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ،تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد کرد.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.