به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در جمع راهپیمایان روز 13 آبان اظهار داشت: آمریکا در طول این سال ها هر گونه جنایت ضد بشری را بر علیه جهوری اسلامی ایران انجام داده اما اقدامات تحریک آمیز غرب باعث استقامت و اتحاد بیشتر نظام ما شده است.
وی افزود: مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکا موجب شد تا ابهت و اقتدار پوشالی این کشور در سطح جهان شکسته شود و بارها و به کرات آمریکایی ها در مقابل عظمت ایران مجبور به عقب نشینی شده اند.
کریمی تبار یادآور شد: نمونه بارز از آخرین عقب نشینی آمریکا در برابر ایران استثنا کردن هشت کشور دنیا برای خرید نفت از ایران است که نشان از اقتدار و استقامت کشورمان در برابر زیاده خواهی های آمریکا دارد.
وی تاکید کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز بیانگر اعلام انزجار، نفرت و بیزاری جمهوری اسلامی از دولتمردان آمریکایی و مقاومت و ایستادگی آنها در برابر ظلم و تهدیدهای ظالمانه این کشور و نیز حمایت از منویات رهبری است.
وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان و حمایت آنها از دغدغه های رهبری و نیز حمایت نسل های جدید از آرمان های انقلاب و نظام باعث سربلندی ایران اسلامی در سطح جهان و منطقه شده است.
کریمی تبار افزود: به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا دشمن همیشگی ایران اسلامی است که از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام ما استفاده می کند و مسئولان باید با فراست و هوشیاری فریب لبخندها و پیشنهادهای اغواگرانه آمریکا در قالب مذاکرات را نخورند.
وی توضیح داد: آمریکا به عینه دریافته است که توان مقابله نظامی و سیاسی با ایران را ندارد اکنون خواهان مذاکره با کشورمان است تا از این طریق به خواسته های شوم و استکبارگرانه خود برسد در حالیکه زیرکی و آینده نگری ایران اسلامی راه را بر زیاده خواهی های آمریکایی ها بسته است.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: هدف آمریکا و همپیمانانش جدا کردن ملت ایران از مکتب اسلام، آرمان های امام و شهدا است چرا که خروش ضد استکباری مردم ایران خواب آسوده دشمن را برآشفته است.
به گزارش ایرنا، امروز همزمان با گرامیداشت روز 13 آبان اقشار مختلف مردم استان ایلام همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در خیابان ها فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند و انزجار خود از استکبار جهانی به سردمداری آمریکا نشان دادند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.