راضی ناصری فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از جمله این وسایل 21 دستگاه الکتروشوک و سایر تجهیزات مورد نیاز در بخش های مختلف اورژانس، اتاق عمل و ...بود که برای خدمات دهی به زوار اختصاص پیدا کرده است.
وی، با توجه به حضور پر شمار زائران در ایام اربعین و رخ دادن حوادث مختلف از جمله سوانح رانندگی وزارت بهداشت برای تجهیز و آمادگی کامل بیمارستانهای مرزهای سه گانه کشور امسال با اختصاص اعتبار و تجهیز بیمارستانها سعی در خدمات رسانی مطلوب داشته است.
وی ادامه داد: این تجهیزات بعد از اربعین برای استان باقی می ماند و کمک زیادی به تکمیل و تجهیز بیمارستان های استان می کند.
ناصری فر گفت: اربعین به عنوان یک فرصت برای استان است و بر اساس حمایتی که وازتخانه همه ساله در ایام اربعین به استان دارد ، وسیله های مختلف پزشکی جهت تجهیز بیمارستان ها قبل از اربعین ارسال می شود.
وی افزود: ما با ارائه یک برنامه جامع می توانیم از این فرصت به درستی استفاده کنیم و با تکمیل زیرساخت ها به ویژه در پایانه صفر مرزی به صورت دائم برای زوار در مرز بین المللی مهران چه در ایام اربعین و سایر روزهای سال خدمات رسانی کنیم.
مرز بین المللی مهران یکی از مرزهای پرتردد سه کشور به عراق است که از مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق برخوردار است.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.