به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 13 آبان گفت: امروز و در فضای آلوده به هجمه های مختلف دشمنان بر ضد ملت ایران باید راهپیمایی این روز بزرگ و تاریخی با شکوه تمام برگزار شود.
وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان یادآور حوادث ماندگاری است که برای همیشه تاریخ در اذهان ملت مبارز و استکبار ستیز ایران به ثبت رسیده و بر این اساس راهپیمایی این روز سرنوشت ساز همه ساله با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی بستر مناسب برای شرکت پرشور و هر چه باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس موجود و تهدید و تحریم های اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه بر ضد ایران اسلامی ، مردم باید با برپایی مراسمی پرمحتوا و چشمگیر خشم و انزجار خود را از دسیسه های استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام چراغی پور افزود: امسال نیز همگام و همصدا با ملت ایران مردم همیشه در صحنه ایلام نیز در نقاط مختلف استان با حضور با بصیرت و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر نمایش وحدت و بیداری خود در برابر هجمه های استکبار را به جهانیان نشان دهند.
وی گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در مرکز استان ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه از محل خیابان آیت الله حیدری ( روبروی سازمان جهاد کشاورزی ) ، میدان شهید کشوری ، بلوار آزادی تا چهارراه مادر برگزار خواهد شد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: سخنران مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواهد بود.
فرماندار ایلام نیز در این نشست بر ضرورت بسیج همه امکانات به منظور برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان تأکید کرد.
معروف بسطامی گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره از اتحاد و انسجام ملت در برابر توطئه های مخالفان در هراس بوده و امسال نیز که انقلاب اسلامی وارد چهلمین سالگرد پیروزی خود شده بر وحشت نظام سلطه دامن زده است.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی از شرایط دشوار و پیچ های سختی عبور کرده و امسال نیز با پشتوانه مردمی و رهبری های روشنگرانه مقام معظم رهبری از شرایط موجود عبور خواهیم کرد.
وی راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال را از اهمیت فوق العاده ای برخوردار دانست و گفت: تا زمانی که تفکر و روحیه دفاع همه جانبه ملت از دستاوردهای نظام اسلامی در کشور وجود دارد هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست خللی در عزم ملی ملت وارد سازد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.