به گزارش ایرنا، این تعداد زائر بیمار به بیمارستان تخصصی صحرایی امام حسین (ع) مرکز بهداری غرب سپاه استان کرمانشاه و کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام مراجعه کرده اند.
مسئول بیمارستان تخصصی صحرایی امام حسین (ع) کرمانشاه مرکز بهداری غرب گفت: یک هزار و 600 نفر زائر از 30 مهرماه مصادف با اولین روز فعالیت بیمارستان تاکنون مورد مداوا قرار گرفته اند.
سرهنگ منصور منصوری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان ایلام گفت: روزانه میانگین بین 400 تا 500 نفر زائر برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی به این بیمارستان مراجعه می کنند.
وی یادآور شد: این بیمارستان از بخش های مختلفی چون اورژانس، 40 تخت بستری، پاراکلینیک، آزمایشگاه، رادیولوژی، جراحی تاکتیکی، اتاق عمل، اورژانس جنگ نوین ( دفع آلودگی بستری ایزوله) تشکیل شده است و هفت نفر از پزشکان متخصص جراح عمومی، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، طب فیزیکی در این مرکز درمانی حضور دارند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز گفت: یک هزار و 800 نفر از زائران از 29 مهر تاکنون برای درمان و مداوا به کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی مراجعه کرده اند.
سرهنگ ساسان زمانی افزود: در این کلینیک سه بخش تخصصی دندان پزشکی، آزمایشگاه و فیزیوتراپی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان های ایلام، تهران، اصفهان و کرمانشاه به صورت شبانه روزی دایر است و 50 نفر کادر درمانی به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.
وی اظهار داشت: از جمله نکات قابل توجه اینکه آزمایشگاه تخصصی دکتر صبور با تجهیزات نوین و پیشرفته بسته به نوع آزمایش بیماران جواب آزمایش متقاضی را در سریع ترین زمان ممکن به فرد می دهد و فیزیوتراپیست ها نیز با توجه به مسافت زیادی که زائران پیاده روی کرده اند به آنها خدمات متناسب با کوفتگی بدن ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، مجموعه سپاه پاسداران علاوه بر حوزه درمان در بخش های مختلفی چون اسکان، تغذیه، نانوایی سیار، ترابری، امنیت با ستاد اربعین همکاری دارد و به زائران خدمات رسانی می کند.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.