امید علی سبزی روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه ایستگاه ثابت خدمات رسانی با تمام امکانات زیرساختی، رفاهی، بهداشتی و خدماتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این شهرستان فعال هستند.
وی افزود: 25 محل اسکان از جمله مساجد، مهمانسرا و خوابگاه ادارات برای اسکان زائران در نظر گرفته شده که در صورت نیاز آمادگی لازم برای افزایش این تعداد نیز وجود دارد.
سبزی یادآور شد: تاکنون پنج هزار زائر در شهرستان ایوان بصورت شبانه اسکان یافتند.
به گفته فرماندار ایوان همچنین چهار پاسگاه انتظامی، آمبولانس، ایستگاه سلامت، غرفه های فرهنگی و هنری در مسیر زائران مستقر هستند.
وی گفت: سال گذشته 117 هزار و 356 خودرو با 355 هزار زائر در مرحله رفت و 119 هزار و 507 خودرو با 436 هزار زائر در مرحله بازگشت از مسیر این شهرستان تردد کردند.
سبزی تاکید کرد: در زمینه راهداری نیز تمام تمهیدات لازم برای سلامت جاده ای اندیشیده شده و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی و انتظامی در حد مطلوبی است.
فرماندار ایوان گفت: ضمن استفاده از تجارب گذشته و آسیب شناسی لازم در رابطه با نقاط ضعف و مشکلات احتمالی برنامه ریزی صوت گرفته است.
به گزارش ایرنا، ایلام بعنوان اصلی ترین دروازه ورود به عتبات هر ساله پذیرای جمعیت بیشماری از زائران است و با توجه به تردد خیل عظیمی از زائران کربلای معلی از مسیر ایلام و مرز مهران شهرستان ایوان نیز افتخار قرار گرفتن در این مسیر را دارد و آماده پذیرایی از زائران اربعین است.
شهرستان ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری استان ایلام قرار دارد.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.