جواد رحیمی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد زائر به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در طوفان و پیش از حرکت به سمت شهرهای ایلام و مهران در سه راهی کارزان توسط نیروهای انتظامی و امدادی در مساجد، تکایا و مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه کار اسکان زائران تا صبح امروز با حضور مسئولان و نیروهای انتظامی و امدادی ادامه داشت، یادآور شد: زائران امروز پس از کنترل مدارک قانونی شامل گذرنامه و روادید بدون هیچگونه مشکلی به سمت مهران حرکت کردند.
فرماندار سیروان گفت: ایست و بازرسی به منظور کنترل مدارک قانونی در سه راهی کارزان مستقر شده است و از حرکت زائران بدون گذرنامه و روادید به سمت ایلام و مهران جلوگیری می شود.
به گزارش ایرنا، در پی بروز طوفان شب گذشته در شهر مرزی مهران یک نفر کشته و 15 نفر زخمی شدند همچنین شدت بارش باران و وزش باد شدید اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در پایانه برکت را به صورت کامل تخریب کرد.
بدلیل وقوع طوفان در مهران، شب گذشته مسیرهای منتهی به مرز مهران برای ساعاتی مسدود شد و زائرانی که در حال حرکت به این شهرستان بودند در دیگر مناطق استان اسکان اضطراری داده شدند.
از ابتدای ماه صفر تاکنون نزدیک به یک میلیون و 460 هزار تردد خودرو در راه ارتباطی ایلام - مهران ثبت شده است.
این میزان تردد در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 380 هزار 10 درصد افزایش یافته است.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.