قاسم سلیمانی دشتکی یکشنبه شب اعلام کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی زائرین حاضر در پایانه مرزی و مسیر پایانه مرزی تخلیه و در مدارس و مساجد و حسینیه های مهران اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه تمام اقدامات برای جلوگیری از بروز خطرات برای زائرین بود، تصریح کرد: زائرین بر ای حفظ امنیت خویش تا اطلاع ثانوی از حرکت به سمت پایانه مرزی مهران خودداری کنند.
استاندار ایلام خاطر نشان کرد: سرعت طوفان حتی به ۷۵کیلومتر در ساعت نیز رسید.
سلیمانی ادامه داد: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوا بعد از ساعت ۱۰ صبح فردا به تدریج پایدار خواهد شد.
وی با اشاره به تعطیلی مدارس مهران افزود: هماهنگی های لازم در تمام شهرستان های اطراف مهران و استان های همجوار برای اسکان زائرین انجام شده است.

**رئیس ستاد اربعین نیز با اشاره به نا مساعد شدن وضعیت آب و هوا در استان ایلام به زوار اربعین توصیه کرد که فعلا به سمت مرز مهران نروند.
حسین ذولفقاری شامگاه یکشنبه در گفتگویی خبری با اشاره به طوفان عصرگاهی و باران شدیدی که درپی آن در استان ایلام و مرز مهران باریدن گرفت، تاکید کرد: زوار اربعین در هر شهری که در مسیر مرز مهران هستند، توقف کرده و از رفتن به این شهر تا اطلاع ثانوی خود داری کنند.
وی افزود: با اطلاعاتی که از هواشناسی درباره این سامانه بارشی گرفته ایم، وضعیت آب و هوا تا ظهر فردا به همین منوال خواهد بود.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.