شکراله شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه از پنجم آبان تا پنجم آذرماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
وی افزود: جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.
شیرخانی یادآور شد: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در مرحله استانی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است و افراد برتر استانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
به گزارش ایرنا، افراد برگزیده سی امین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه استان ایلام همزمان با روز جهانی کار و کارگر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
تعداد کل کارگران بیمه شده تامین اجتماعی در استان ایلام 107 هزار نفر، کارگران مشمول قانون کار 67 هزار و 71 نفر، تعداد کارگاه های استان 6 هزار و 679 عدد است.
سه هزار و 149 تعاونی واحد در 13 گرایش در استان وجود دارد که از این میزان یک هزار و 457 تعاونی فعال و تعداد هزار و 100 نفر نیز در این تعاونی ها شاغل هستند.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.