عیسی میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیرهای ملکشاهی، ایلام، ایوان، سرابله و دهلران منتهی به پایانه مرزی مهران شعب سیار بیمه ایران با حضور در صحنه های تصادف های احتمالی منجر به خسارت مالی در همان مکان وضعیت تصادف را بررسی و خسارت ها را برآورد کرده و هزینه حادثه را به فرد زیان دیده پرداخت می کنند.
وی اظهار کرد: اما در حوادث منجر به فوت شرایط واقعه ثبت شده و خانواده متوفی می توانند پس از پایان راهپیمایی اربعین با مراجعه به شعب بیمه ایران در نقاط مختلف کشور برای دریافت بیمه و خسارت خود مراجعه کنند.
میرزایی یادآور شد: در خصوص هزینه درمان حوادث نیز اگر حادثه ای برای بیمه شده ها از 20 کیلومتری مهران تا کربلا و نجف رخ داده و فرد آسیب دیده به بیمارستان منتقل شود تحت پوشش بیمه خدماتی قرار می گیرد.
وی افزود: اگر فردی دچار حادثه منجر به فوت شود بعد از انتقال متوفی به کشور با ارائه فاکتور حمل جسد به دفاتر بیمه ای هزینه حمل متوفی به بازماندگان پرداخت می شود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی زائران ثبت نامی در سامانه سماح تحت پوشش بیمه قرار می گیرند، گفت: بیمارستان های خصوصی و دولتی شهر ایلام و بیمارستان های شهرستان های ایوان، مهران و سرابله آماده خدمات درمانی به زائران هستند.
به گفته میرزایی در شعبه بیمه ایران در شهرستان مهران نیز به صورت دائمی و شبانه روزی در مدت حضور زائران نسبت به ارائه خدمات بیمه ای اقدام می شود.
به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیک بودن به عتبات عالیات و امنیت آن یکی از پرتردد ترین مرزهای زمینی کشور برای زائران اربعین حسینی است و اربعین امسال پیش بینی می شود که بیش از 2 میلیون نفر زائر از این مرز عبور کنند.
7172/6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.