به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز پنجشنبه در نشست کمیته رونق صنایع پایین دستی نفت وگاز استان ایلام اظهار داشت: این مجوزها برای کاهش بروکراسی و پروسه های اداری آماده شده و فقط اسم سرمایه گذار و شرایط و اطلاعات فعالیت وی به این مجوزها اضافه می شود.
وی افزود: بخش نفت و گاز با توجه به پیچیدگی های خاص خود و نیز نیاز به منابع مالی کلان نیازمند ورود بخش خصوصی است و سرمایه گذاران توانمند و علاقمند به این حوزه با حمایت دستگاه های دولتی به این عرصه ورود کنند.
درویشی یادآور شد: نبود صنایع تبدیلی، تکمیلی، پایین دستی، کنار دستی و متصل یک معضل برای حوزه نفت و گاز استان ایلام است و جای خالی این صنایع مشکلاتی را برای استان ایلام ایجاد کرده است.
وی گفت: از جمله راه های برون رفت از مشکلات در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی ایجاد و توسعه زنجیره تولید است که شکل گیری این صنایع علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی،اجتماعی و زیستی موجب فراهم شدن بستر اشتغال برای افراد جویای شغل نیز می شود.
وی به سرمایه گذاران، مجریان طرح ها و فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی توصیه کرد در تدوین و اجرای طرح های خود ملاحضات اجتماعی را در نظر بگیرند و از نیروهای بومی بیشتر بکارگیری کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای کمیته علاوه بر بیان دیدگاه، انتقاد و پیشنهادهای خود در جذب و بکارگیری نیروی بومی، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها به ویژه دانشگاه نفت و گاز ایلام، مهارت آموزی نیروها اشتراک نظر داشتند.
/6034/7172
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.