یدالله جایدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل نهضت حفظ قرآن کریم مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ در سراسر کشور این طرح به مدارس استان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: هدف این طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم از سوی دانش آموزان است و به تمامی مدارس استان با اولویت مقطع ابتدایی ابلاغ شده تا دانش آموزان علاقه مند در این طرح مشارکت کنند.
معاون آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: در اجرای این طرح پس از ثبت نام دانش آموزان علاقه مند به همت معلم، مربیان قرآنی و پرورشی با نظارت مدارس و مشارکت اولیا مدارس در طول سال اقدام به حفظ جزء 30 قرآن کریم می کنند.
جایدری با ذکر اینکه هدفگذاری این طرح 10 درصد دانش آموزان است، بیان کرد: پیش بینی می شود تعداد بیشتری از دانش آموزان در این طرح مشارکت داشته باشند.
به گفته وی، دانش آموزان علاقه مند شرکت کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم در سامانه ملی ثبت نام و در صورت استمرار به حفظ قرآن کریم در آینده از امتیازهای ویژه برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: دانش آموزانی که در این طرح شرکت و موفق به حفظ جزء 30 قرآن کریم شوند، مورد تشویق این سازمان قرار خواهند گرفت.
حدود 94 هزار دانش آموز در استان ایلام مهرماه امسال سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.