به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام و استقرار این تیم ها به منظور سهولت در تردد و ایمنی زائران اربعین در جاده‌های استان ایلام است.
وی افزود: تدوین طرح ‌های ترافیکی و عملیاتی کردن آن برای سلامت و ایمنی در سفر بوده و هدف از آن سلامت زائران در ایام تردد و حضور در جاده‌ها است.
همتی زاده از نصب و جانمایی دوربین های ثبت تخلف در محورهای مختلف استان در ایام اربعین خبر داد و گفت: پلیس راه استان ایلام برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان در ایام اربعین در آماده باش کامل هستند، ضمن اینکه با توجه به حجم بسیار زیاد خودروهای عبوری به مرز مهران از نیروهای سایر استان ها نیز در قالب نیروهای کمکی در نقاط مختلف جاده های ارتباطی ایلام استفاده می شود.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به ترافیک جاده‌ای به علت حضور مردمی برای مراسم راهپیمایی اربعین امسال کلیه اقدامات جهت برای روانی ترافیک جاده‌ای اعمال شده اما به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به نا آشنایی با جاده، خستگی، بعد مسافت و شلوغی جاده از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کنند.
سرهنگ همتی زاده افزود: رانندگان در صورت خستگی حتما به استراحت پرداخته و از تردد هنگام خواب آلودگی بپرهیزند.
رئیس پلیس راه ایلام به زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی تردد دارند توصیه کرد: از توقف در مسیر پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس توجه کنند که موجب حادثه و راهبندان و ترافیک مسیر نشود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به افزایش تردد در جاده های ارتباطی استان ایلام شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.