سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محور که به علت ریزش کوه از مدت‌ها پیش مسدود شده بود که عصر روز گذشته بازگشایی و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.
وی افزود: روز گذشته نیز بر اثر واژگونی یک تانکر حمل سوخت در مسیر دره شهر - پل دختر این محور تا ساعاتی مسدود شد که با تلاش مسئولان 2 شهرستان این مسیر نیز بازگشایی شد.
رئیس پلیس راه ایلام از آمادگی پلیس راه استان برای ایام اربعین خبر داد و یادآور شد: در این ایام تمامی محورهای استان به طور محسوس و نامحسوس تحت پوشش پلیس راه قرار خواهند گرفت.
همتی زاده تاکید کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ایام منتهی به اربعین، رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد الزامی است.
وی گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای تنها کنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر ، فرهنگ سازی و همکاری مردم در رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد در جاده ها الزامی است.
همتی زاده با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، گفت : باید بپذیریم که جاده های استان جوابگوی حجم انبوه خودروها در ایام اربعین نیست و لازم است رانندگان در زمان ترافیک از انحراف به چپ و راست و رفتن به مسیر مخالف خودداری کنند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.