به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: آشفته بازار سکه، ارز و دلار بیانگر وجود مدیریتی قوی، پنهان و البته هم سو با خواسته های جهان استکبار و سیاست های آمریکا است.
وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید به صراحت و روشنی در مورد وضعیت کنونی بازار توضیح دهد، یادآور شد: باید مدیریت پنهان آشفته بازار سکه و ارز پاسخگوی خیانت خود به ملت و انقلاب باشند و مسئولان نباید از کنار این موضوع مهم ساده بگذرند.
وی تاکید کرد: اتاق فکر آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی فشارهای اقتصادی، تحریم، جلوگیری از صدور نفت، جنگ روانی، سیاه و بزرگ نمایی وضعیت ایران را در پیش گرفته است و در این میان حامیان داخلی آنها نیز به طرق مختلف از جمله رسانه های در اختیار خود سعی در معرفی چهره ای دلسوز، صلح طلب و دوستدار ایران از آمریکا دارند.
لطفی یادآور شد: باید با هوشیاری و انسجام مانع از تحقق اهداف آمریکا شویم چرا که پیشروی زیاده خواهی های آمریکا علاوه بر اقتصاد، ثبات و امنیت سیاسی و ملی کشور را نیز نشانه رفته است و هدف آمریکا و دست نشاندگان عرب منطقه سعی در شکست، نابودی و حتی تجزیه ایران دارند.
وی با تقدیر از مواضع مقتدرانه رییس جمهور ایران در سخنرانی سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دکتر روحانی در سخنان خود با اقتدار، صراحت و قدرت مواضع ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان بیان کرد.
وی گستاخی و توهین های رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل را یکی از دلایل بی اعتمادی به این کشور دانست و رفتار ترامپ را حاصل مواضع منفعلانه و خنثی در برابر گستاخی های آمریکا ذکر کرد.
خطیب این هفته نماز جمعه ایلام با اشاره به حادثه تلخ اهواز تاکید کرد: حرکت مذبوحانه و کور گروهک تروریستی در اهواز نشانه ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی است و یکی از بانیان و حامیان اصلی این واقعه تلخ رژیم کودک کش عربستان است که پاسخ این جنایت خود را می گیرد.
وی تاکید کرد: مسئولان جموری اسلامی نباید در برایر این جنایت هولناک و ضد بشری ساکت و منفعل بمانند بلکه باید جوابی کوبنده، قاطع و صریح به این دژخیمان بدهند تا بار دیگر این حرکات را تکرار نکنند.
وی پیام شهدای حادثه تروریستی اهواز به ملت ایران را اتحاد، برادری، وحدت و حمایت از کیان جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض از ولایت و مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید با اقتدار نیروهای مسلح مقتدر ایران نگذاریم خون آنان به هدر رود و این مهم در وحدت و برادری و یکپارچگی ایران اسلامی محقق است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.