به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز پنجشنبه در یادوآره شهدای سرباز دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان و هجمه های استکبار جهانی به فرموده امام راحل مهمترین اصل واجب است و همگان با جان و دل از انقلاب خود که ساده به دست نیامده دفاع می کنند.
وی با ذکر اینکه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در راس همه امور قرار دارد افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی، اقتصادی و فشارهای سیاسی و تلاش برای هجمه به منظور تخریب خانواده های ایثارگران سعی دارد که مردم و افکار عمومی ایران را از انقلاب و نظام دور سازد.
حسینی یادآور شد: باید اقشار مختلف مردم و مسئولان با درایت و هوشمندی تسلیم حرکت های روانی دشمنان نشوند و با حمایت از منویات رهبری این برهه حساس از عمر نظام را پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه شهدا از جان شیرین خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور خود در برابر متجاوزان گذشتند، گفت: به راستی که شهدا و خانواده های صبور آنها حق بزرگی بر گردن همگان دارند.
وی تاکید کرد: آنها راه و مسیر خود را با شناخت و آگاهی انتخاب کردند و از سرانجام مسیر خود به خوبی اطلاع داشتند و همین جسارت رزمندگان و شهدا باعث شکسست و سرافکندگی دشمنان شد.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این ایین گفت: ایران اسلامی خونبهای شهدای زیادی است و ما برای رسیدن به مقطع کنونی عزیزان زیادی را از دست داده ایم.
سلمان رستمیان با اشاره به اینکه ما همان ملت مقاوم زمان جنگ تحمیلی هستیم، افزود: اکنون نیز با وجود فشارهای اقتصادی، تحریم و جنگ روانی دشمنان، آرامش خود را فدای آرمان های انقلاب می کنیم تا زمانی که این فشارها فروکش کند.
وی تاکید کرد: این هجمه ها ملت ایران را از آرمان ها و اهداف مقدس خود جدا نمی کند و بدون هیچ ترس و واهمه ای در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی مقاومت می کند.
وی گفت: البته باید با کسانی که هم سو با دشمنان در امنیت، توسعه، تولید و اقتصاد کشور خلل وارد می کنند به شدت برخورد شود تا از فشار وارد شده به مردم کاسته شود.
رستمیان به مسئولان نیز توصیه کرد: بدور از هر گونه رفتار و گفتار شعاری بلکه با صداقت و درستکاری برای توسعه جامعه اسلامی کوشش کنند و نسبت به رفع نیازهای جامعه اهتمام جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام 270 شهید سرباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
این یادواره با حضور والدین و بستگان شهدای سرباز استان ایلام و نیز جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و فرمانده هان نظامی استان برگزار شد.
در این محفل جمعی از والدین و بستگان شهدای سرباز خاطرات از شهیدان بیان کردند.
/6034/7172
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.