به گزارش ایرنا، مدیر کل بهزیستی ایلام در خصوص تفاهم نامه این اداره کل با کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید در راستای تعامل و همکاری بین دو دستگاه منعقد شده است.
زهرا همتی افزود: موضوع این تفاهم نامه در هفت بند از جمله همکاری در تبلیغ و اطلاع رسانی پیرامون فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقا سطح آگاهی و تقویت فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان بد سرپرست و ارتقاء سطح آگاهی و تقویت فرهنگ مطالعه بین مددجویان زیر پوشش و توانخواهان است.
وی همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی در برگزاری جشنواره ها و هفته کتاب، ارائه تسهیلات در خصوص عضویت کودکان و نوجوانان و نشست های مشترک با هدف توجه بیشتر جامعه هدف را از دیگر موضوع های این تفاهم نامه برشمرد.
وی در خصوص تفاهم نامه با فنی و حرفه ای ایلام و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توضیح داد: موضوع این تفاهم نامه نیز برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان بهزیستی و متقاضیان مهارتی از بین اعضای تعاونی ها با رعایت استانداردها و آیین نامه های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور دستیابی به مهارت های مورد نیاز در بازار کار و فراهم کردن زمینه اشتغال است.
مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: مدت اجرای این تفاهم نامه ها یکسال است و بر اساس آن هر سه دستگاه باید به تعهدات خود عمل کنند.
بیش از 20 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.