حجت شاکیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: پارکینگ اربعین مهران با 70 هکتار و پایانه برکت به میزان حدود 23 هکتار در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به بخش خصوصی واگذار می شود.
وی یادآور شد: این پارکینگ ها به استناد بند 6 و 7 شصت و دومین صورتجلسه شورای اسلامی شهر مهران از طریق مزایده عمومی جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار می شود.
شهردار مهران با بیان اینکه زیرساخت های پارکینگ اربعین و پایانه مسافری برکت در حال آماده شدن است، یادآور شد: ایجاد سکوهای پارک سوار، سکو پارکینگ اتوبوس ، تعمیرات اساسی سرویس های بهداشتی ، حمام ، اجرای بیس و ساب بیس جاده دسترسی داخل پایانه از جمله برنامه های در دستور کار برای این پارکینگ ها است.
شاکیان تاکید کرد: اشخاص واجد شرایط جهت دریافت نمونه قراردادها و اسناد شرایط بهره برداری و فرم پیشنهاد قیمت به شهرداری مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه مرز مهران از جایگاه ویژه ای برای تردد زائران برخوردار بوده، گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شهرداری مهران نیز تمهیدات لازم را برای برپایی این رویداد بزرگ آماده می کند.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و بیش از 19 هزار نفر از این تعداد در نقاط شهری زندگی می کنند.
سالانه چهار میلیون زائر از مرز مهران وارد کشور عراق می شوند، شهر مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات با وجود تلاش های صورت گرفته برای بهره گیری از زیرساخت های یک شهر با امکانات مناسب همچنان با نقطه مطلوب فاصله دارد.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.